26 Ağustos 2011 Cuma

Hadi Akrep Hadi Yelkovan!

Ayaklarımı sürüye sürüye geldim, Kaz Dağları arkada kaldıkça kokusu o dağlarda yayılan RüZGaR'ımın özlemi battı kaldı boğazımda... Akrebin yelkovanın peşine düştüğü, akşamları bir türlü yatıp sabahları bir türlü kalkamadığım iki hafta pırr diye geçti.. Öyle bir pırrr diye geçmekti ki aklımda onlarca konu olmasına rağmen bir satır bir şey yazamadım. Yazamadım ama gönül heybem öyle bir doldu ki nereden başlayıp nasıl yazacağım belirsiz.. 
Ve şimdi bilgisayarımla "10 gün sonra görüşürüz" diyerek ayrılıyor, 16.30'da kalkacak servisimle sonunda RüZGaR kokusu olan yola çıkmak üzere evin yolunu tutuyorum... Mutlu, yorgun, heyecanlı ve bir hayli sabırsız düşüyorum yollara, kucağımda sevdiklere götürülen çikolatalar... 
Hadi akrep, hadi yelkovan biraz daha hızlı kovalayın birbirinizi..

Hiç yorum yok: