6 Kasım 2011 Pazar

Yarın Bayram...

İnsanın çocuğunun olması çocukluk sevinçlerine geri dönmesiymiş… Otuz yaşında bayramlık alma sevinci yaşamasıymış mesela, yeniden… Bana hayata dair tüm güzellikleri tekrar tekrar yaşatan bitanecik RüZGaRım sayesinde her gün gibi her özel gün de daha bir güzel, daha bir heyecan verici ve bir kat daha özel artık…
Yarın bayram… Zaman ne de çabuk geçiyor. Yaz evimizin bahçesinde kutladığımız geçen bayramın heyecanını paylaştığım yazımı dün yazmışım sanki.. Yarın bayram… RüZGaRıma alınan bayram hediyelerini koydum yatağının başucuna… Bayram boyunca seçip seçip giyeceğiz. Şu an büyük ve gerçek bir aileye sahip olmanın güzelliğini bilmiyor henüz… Ne mutlu ki yaşayarak öğrenecek… Ben şimdi, onun yerine, ileride ona anlatmak üzere yaşıyorum bu özel günleri… ve “iyi ki”lerim, “teşekkür”lerim daha bir yüreğimden kopuyor özel günleri ailemiz, sevdiklerimizle paylaştıkça…
Yarın bayram…
Herkese hayatındaki “iyi ki”leri sevdikleriyle paylaşacağı; mutlu, huzurlu, muhabbetli  ve paylaşım dolu bir bayram diliyorum… SEVGİLER

6 yorum:

Ölçmeci Başak :P dedi ki...

Bayram sabahına senin yazınla başladım. Mutlu bayramlar dostum...

Alev Özkan dedi ki...

Cocuklarimizla eski Bayram günlerine dönmek ne güzelmiş. Cok güzel anlatmissin. Kalemine saglık :) iyi bayramlar.

kalemperest dedi ki...

Sevgili Ölçmeci Başak :P
Uzaktaki yakın dostum... nice bayramlara..

kalemperest dedi ki...

Sevgili Alev Özkan,
Gerçekten de tüm güzellikleri yeniliyor hayat onların sayesinde.. Bayramını kutlarım, sevgiler

MutluMasalPhotography - NiLaY dedi ki...

görüşemesek de bu bayram gönüller hep bir aradaydı :) mutlu bayramlara canımcım...

kalemperest dedi ki...

MutluMasal anlatıcısı Nilay, evet görüşemedik ama her zamanki gibi yan yanaydık aslında... sevgiler..