19 Aralık 2011 Pazartesi

Hatırlanmak! Ne güzel şey...

Yoğun geçeceğinin sinyallerini geçen haftadan veren bu haftaya tam gaz başladım bu sabah... Aklımda yapılması gerekenler, beni deli gibi kovalayan saatin tik takları peşimde odama girip çıkarken bir ara Özgür'ü masamın başında görür gibi oldum. Ancak o kadar koşuşturma içindeydim ki "Napıyorsun orada?" bile diyemedim düşünün ;) Bir süre sonra odama döndüğümde misss gibi kahve kokusu odayı sarmıştı. Yusuf Abi ikna edilmiş kaçak kahvelerden biri yaptırılmış herhalde diye Şennur'un masasında fincan ararken kokunun benim masamdan geldiğini fark ettim. Masama bir baktım ki üzerinde bir paket kahve, bir kalem ve iki nefis kurabiye beni beklemekte... Sevgili arkadaşım, hafta sonu can kardeşi ve onun arkadaşları ile çıktıkları kısacık hafta sonu tatilinde Yunanistan'dan bana bu hediyeleri getirmişti. Yüreğime bir sıcaklık, dudaklarıma da kocaman bir gülümseme yayıldı o anda. Hatırlanmak dedim, ne güzel şey...
Ayrıntılara oldukça önem veren hatta bu özelliğim nedeniyle yakın çevremde sık sık dalgaya alınan ben bu ayrıntılarla daha az karşılaşıyorum sanki son zamanlarda.. Belki ben de atlamaya başladım bu ayrıntıları, hayat ırmağının akıntısına kapılıp kim bilir.. 
Can yarısı kardeşi ÖZLEMiyle bir nefes alalım, iki gezip tozalım, üç adım uzaklaşalım diyerek gittikleri bu kısacık tatilde beni de unutmadığı için sevgili arkadaşıma ne kadar teşekkür etsem azdır... Böyle güzel arkadaşlara, arkadaşlıklara sahip olduğum için ne mutlu.. 
Herkese sevdiklerinden gelecek minik bir sürprizle yüreklerinin ısınacağı mutlu bir hafta dilerim...

4 yorum:

ehlikeyf dedi ki...

Ne güzel, sıcacık ve inssana mutluluk veren bir yazı olmuş.. İçim açıldı. Sevgiler..

kalemperest dedi ki...

Sevgili ehlikeyf, yorumun için teşekkür ederim.. SEVGİLER

yaruze... dedi ki...

sizi severek takip edeceğim:)
Görüşmek dileğiyle...

kalemperest dedi ki...

Sevgili yaruze,
Bu kısa ve sıcak iletin beni çok mutlu etti.. SEVGİLER