14 Kasım 2012 Çarşamba

Şiir Babam...

Bugün canım babamın doğum günü... Seni çok seviyorum kahverengi gözlü devim...

bir babam var benim,
hayat portemde mahur bir beste,
Attila İlhan gibi mecbur olduğum, 
gözleri gözlerime değince huzur bulduğum...

bir babam var benim,
dik ve onurlu, sorar sorgular,
Nazım Hikmet gibi ezberlenir,
aşk, vatan, emek ve hayat kokar...

bir babam var benim, 
neler görmüş, geçirmiş, 
Hasan Hüseyin gibi oynar sözcüklerle, 
acıyı bal eylemiş,

bir babam var benim,
ayrıntıları ve aynaları sever,
Cemal Süreya gibi duyguludur,
bıraksalar gökyüzünü ikiye böler...

bir babam var benim,
gölgesi ve gövdesi sarmış bizi,
Ahmed Arif gibi bin leylim bahar,
bugün 56 yaşında ulu bir çınar,

bir babam var benim... şiir gibi...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

mutlu yaşları, sağlıklı uzun yılları olsun inşallah...

laleninbahcesi dedi ki...

kutlamalar için zamanın önemi yoktur derdi,annem...İyi gün
her zaman hatırlanabilir.

Babanıza mutlu yaşlar diliyorum. Evet kitap için geç ama İmzakizin.com da yayınlanabilir...

Sevgimle

kalemperest dedi ki...

sevgili laleninbahçesi, güzel dilekler için çok teşekkür ederiz. imza Berfu ;)))

kalemperest dedi ki...

atölyesinde sevgi işlenen sevgiatölyesi teşekkür ederiz çok ;)