5 Nisan 2013 Cuma

İyi Baharlar ;)

Mevsime uygun giyinememe sezonumu bir hafta önce açtım ancak bugün güneş, beklentimi karşılayacak şekilde kocaman parlıyor.. 2 yıl önce bu günlerde asker olan kardeşimi görmek üzere Van'a gitmeye hazırlanıyorduk. Baharın en güzel halini orada Akdamar Adası'nda göreceğimden habersizdim tabi. Bu yüzden baharın enerjisine ihtiyaç duyduğum zamanlarda yandaki fotoğrafın olduğu albüme bakarım.. Van'daki "martıları" düşünürüm her seferinde.. Doğunun da doğusunda martı görmenin bize neden tuhaf geldiğini sorgularım..  Boğazdaki martı ile Van'daki martıyı buluştursam neler anlatırlardı birbirlerine diye düşünürüm. Ayrı coğrafyalarda yaşayıp birbirinizin şartlarından habersiz olsanız da unutmayın sonuçta ikiniz de "martı"sınız, demek isterim.

Bugün cuma.. ve bu cuma, sadece hafta sonu tatilini değil gerek vücudumun gerek kafamın son derece ihtiyaç duyduğu bir haftalık nisan ara tatilini de müjdeliyor..
Akşam can dostlarla yemeğe gideceğimi, 50 yıl sonra da aynı duygularla tokuşturmak istediğimiz kadehlerimizi manzaraya karşı tokuşturacağımızı düşündükçe heyecanlanıyorum..
Ve pazar günü, haftalardır planladığımız gezimiz için Rüzgar'ım, canım annem ve bitanecik kayınvalidemle Eskişehir'e doğru yola koyulacağımızı, içinden Avrupa geçen bu güzel kenti bir kepçe misali gezeceğimizi, bütün bunların dışında en güzeli de sevgili halamı, canım kuzenlerimi ve diğer dostları göreceğimi, muhtelemelen uzuuun uzunn sürecek sohbetlerle hasret gidereceğimizi düşündükçe kendimi gülümserken buluyorum.
Altın Kızlarla Eskişehir turundan notlar ve güzel anılarla döndüğümde, beni hem evde hem işte çok ama çok yoğun bir iki buçuk ay bekliyor.. Kendimi tazeleyip dönmeliyim..
Tazelik demişken..
Bahar, diyorum.. Ne güzel şey, değil mi?
Sevdiklerimizle huzur içinde geçecek nice güzel baharlar görmemizi, umut tohumlarını bahar yağmurlarıyla yeşertmemizi dilerim..
Herkese "iyi baharlar" ;)

Hiç yorum yok: