2 Ocak 2014 Perşembe

Yarın Bu Saatlerde...

Hani bazı günler vardır... "Yarın bu saatlerde..." diye düşünür durur insan.
İşte benim için de bugün böyle bir gündü... Aylardır yaşadığım onca olayı, karmaşık duyguları, yazmayı, okumayı, uyumayı, kadeh tokuşturmayı, onlarca günlük olayı hatta yeni yılı bile unuttum ben ;) sürekli "Yarın bu saatlerde..." diyorum. Yarın bu saatlerde ne mi olacak?
Yarın bu saatlerde aylardır canımdan can vererek hayallerle, umutlarla, her gün artan bir heyecanla büyüttüğüm Karmen'im sonunda kucağımda olacak... 
Yarın bu saatlerde ilk göz ağrım, hayat kokulu oğlum Rüzgar'ım artık "Abi" olmuş olacak...
Yarın bu saatlerde eşim, yoldaşım Gökhan'ım artık bir kız babası olacak.. 
Yarın bu saatlerde Rüzgar'ın çizdiği aile resimleri artık dört kişilik olurken, Gökhan ile kurduğumuz hayallerin baş köşesinde Rüzgar'ın yanı dolmuş olacak...
Yarın bu saatlerde Karmen, kocaman ailesinin kocaman yürekli üyeleri ile dedeleri, anneannesi, babaannesi, dayısı ve halasıyla tanışmış olacak...
Yarın bu saatlerde çok sevdiklerim, kuzenlerim, dostlarım yine yanımda olacak; benimle gülüp benimle duygulanacaklar...
Yarın bu saatlerde dört yapraklı yoncamın en küçük yaprağına ilk öpücüğümü kondurmuş olacağım..
Yani;
Yarın bu saatlerde aynı canı artık iki değil üç bedende taşıyor olacağım...



2 yorum:

BorNey dedi ki...

Bu duygular ancak bu kadar güzel dile getirilebilirdi. Bir solukta okudum. Heyecanla bekliyorum haberlerinizi. :)

Burcu Arslan dedi ki...

Yarin bu saatlerde yanindayim :) hemde Karmen dogmus, kuzeni Bade yaninda... Yeni kusak kuzenler geliyor. Karmen i heyecanla bekliyoruz...