31 Aralık 2014 Çarşamba

Seni Unutmayacağım 2014 :)

Bazı tarihleri ömrü boyunca unutmaz insan, bazı yılları.. Kötü olanları anmaz ama iyi olanları da
dilinden düşürmez.. İşin rakama döküldüğü her yerde; parolalar, dövmeler, şans oyunları vb yerlerde önce bu tarihler gelir akla...
İşte 2014 de benim için böyle bir yıl olarak 1985, 2004, 2007, 2010'un yanında yerini aldı..

1985.. Kardeşim doğdu, abla oldum.
2004.. Ruh eşimi buldum, çift oldum.
2007.. Evlendim, yuvamı kurdum.
2010.. Rüzgar'ımı kucağıma aldım, anne oldum.
ve 2014.. Karmen'imi kucağıma aldım.. tamamlandım.. 

Şimdi yeğenimi kucağıma alacağım yıla kadar biraz ara vereceğim.. Sonra düğünler, torunlar gelecek.. Hayatımın önemli yılları hep ailemden geçecek..

Şimdi benim için en özel yıllardan 2014'ün son gününde, geçen zor ama çok güzel bu yıl için hayata teşekkür ediyorum..
Hepimize barış içinde aydınlık bir ülkede sağlık, huzur, neşe, şans dolu bir yıl diliyorum..

1 yorum:

Müge Ç. dedi ki...

sağlıkla gecen mutlu yıllarınız olsun