3 Ocak 2015 Cumartesi

Karmen'im 1 Yaşında...

Tam bir yıl önce bugün en büyük hayalime kavuştum ben... Aşk ile yapılmış bir evlilik, dört kişilik bir aile, bir erkek ve bir kız çocuk...
Tam bir yıl önce bugün tamamlandım ben... Şimdi artık ardıma bakmadan yürüyebilirim hayat yolunda dedim..
Geçen yıl bugün o şiş gözlü, sinirli duruşlu, yayılmış burunlu kızı yani dünyanın en güzel kızını kucağıma aldım ;)
Gelişiyle bana o tarifsiz duyguyu bir kez daha yaşatan, bir anne için birinci veya ikinci çocuk arasında hiçbir duygu farkı olmadığını yaşatarak öğreten;
Karmen'im, ışığım, umudum... Hayat kokulu oğlumun biricik kardeşi, evimizin tonton kelebeği, miniğimiz.. Benim canım kızım, gelecekteki sırdaşım... 
Sen olmasaydın asla tamamlanamazdım..
Kaç yaşına gelirsen gel, sen bizim küçük kelebeğimiz, Minik Karoşumuz olacaksın..
Seni her zaman koşulsuz bir sevgiyle  seveceğiz.
Doğum günün kutlu olsun, 
İyi ki ama iyi ki doğdun...

1 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

sağlıklı bir ömür dilerim.. ♥