25 Nisan 2015 Cumartesi

BAHAR... Hep 18 Yaşında ;))

Şimdi bir odada 20 kişi olsun. Bir durum olsun farklı bir olay, hemen göz göze geleceğiniz ve "ben de aynı şeyi düşünüyorum tamam bakma anlayacaklar" dercesine baktığınız birileri vardır eminim... 
Benim var... 
Hatta bazen bu bakışmalar yüzünden gülme krizine girdiğim, bu krizi diğerlerine açıklamak için saçma bahaneler uydurduğum bir dost... 
Şimdi 50 yıl görmesem 50 yılın sonunda yine kocaman sarılıp sarılırken de iki yana sallanacağım bir dost...
Dertlerimi sırtlayıp hayallerime inanan; yanında tam anlamıyla kendim olduğum, anlattığım ve dinlediğim bir dost...
Gözümden yaşlar gelene kadar güldüğüm, tüm yorucu alınganlıklardan uzak esprileştiğim, hele dedikodunun dibine vurduğum bir dost...
Aynı şiirde duygulanıp aynı türküde halaya durduğum, kitapların kokusunu birlikte soluduğum, hayat yolunda yürek gibi hep "sol"da duran bir dost...
Üniversite yıllarımda aynı evi, yemeği, patates kızartmasının yanındaki acı sosu, bazen yatağı hatta o 10 tonluk yün yorganını aslında umutlarımı, kaygılarımı, heyecanlarımı, hayata atılmadan hemen önceki son nefesimi paylaştığım bir dost...
Farkındalıkları yüksek, akıllı, duyarlı, entellektüel, güzel, candan ve mert bir dost... 
Benim böyle bir dostum var işte... Varlığından mutluluk, dostluğundan gurur duyduğum; yıllar önce bugün o kıvırcık saçlarına baharın bin bir rengini takıp dünyaya gelen BAHAR'ım...
Doğum günün kutlu olsun,
İyi ki çocuklarımın senin gibi bir teyzesi var...
Seni çok seviyoruz çok!

Hiç yorum yok: