29 Kasım 2015 Pazar

Fi, Çi, Pi / Akilah Azra Kohen


Temmuz'da Fi ile başlayan yolculuk Kasım'ın başında Pi ile bitti. Hakkında olumlu olumsuz pek çok eleştiri yapılan bu üçlü seri ile ilgili benim sayfamda da notlar olsun  istedim.

Bir kitap için "beğendim" sözcüğü çok hadsiz geliyor bana.. Çünkü senin gibi düşünmeyen birine "beğenmedim" deme hakkı veriyor.. Bir emekle ortaya konmuş, yazma gibi zor bir işle yazarın dünyaya kafasındakileri döktüğü bir eser için "sevdim" , "keyif aldım" demeyi tercih ediyorum bu yüzden.
Ben bu üç kitaptan da özellikle Fi ve Pi'den çok keyif aldım. Çi biraz geçiş niteliğindeydi. Başta cinsellik vurgusu gereksiz ve uzatılmış bir odak gibi gelse de ilerledikçe resim büyüyor. Farklı farklı pek çok karakter olaylarla birbirine bağlanıyor. 

Hele benim gibi okuduğunuz cümleyi durup düşünüp bir daha okumayı çok seven, sizden sonra o kitabı okuyacak kişiyi etki altına almamak için cümlelerin altını çizme konusunda kendini tutan bir okursanız bu seri tam size göre. 
Ayrıca kalın kitap fobisi olanlara özellikle öneririm çünkü nasıl okuduğunuzu anlamayacaksınız :)

Kitabınızla buluşmak için bol bol fırsat yakalayacağınız bir hafta olsun...

Hiç yorum yok: