27 Temmuz 2016 Çarşamba

Bir Yaş Daha Beraber...

Yaşın 36 olmuş öyle diyor takvimler, sen benim gözümde hep 24... 
Göbek yapmışsın tartılara bakılırsa sen benim gözümde hep dar keten gömlekler... 
Saçları döküldü diyor aynalar, olur mu onlar aslan yelesidir geriye taralı...
Geceleri sevmiyor artık beni kullanmayı diyor araban, gözleri yoruldu yoksa nice karanlık geceler döndük uzun yollardan... 
İki kulaçta yoruluyor diyor dalgalar, 2 gün yüz üçüncü gün Midilli'ye kadar yüzersin biliyorum. 
Daha yavaş içiyormuşsun artık, kadeh saymak eskidendi şimdi tadını almayı öğrendik herhalde... 
Sigarayı azaltmamışsın bu konuyu geçiyorum.
Trafikte atarın artmış uzun kornalar çalıyormuşsun her seferinde, bak işte bu yaşlılıktan ;)
Yıllar içinde değişiyor tabi bir şeyler ama sıcaklığın, dürüstlüğün, samimiyetin, sevgi doluluğun, güvenirliliğin hep aynı kalıyor... 
Yaşın bugün 36 ama 86 olduğunda da ben seni takvim, tartı ve aynalardan bağımsız görecek, seni hep sen 24 ben 22 miş gibi seveceğim...

Doğum günün kutlu olsun sevdiğim, bir ömürlük "iyi ki"m...

Hiç yorum yok: