14 Şubat 2017 Salı

Bugün AŞK'tan Söz Edilecekse...


Bugün "aşk" tan söz edilecekse ilk aşkımdır O... Beni acemice kucaklayan, elimi bir daha hiç bırakmayacak kadar sıkı tutan ilk erkektir. Dünya ne kadar güvensiz olursa olsun yanında hep güvende olduğumdur o. Beni ilk güzel bulan, hep güzel bulan en yakışıklı erkektir. Saçının beyazı, gözünün kırışığı bir şarabın mayası gibi daha da yakışıklı yapmıştır onu yıllar içinde. 
Bugün "sevgi"den söz edilecekse ilk sevgilimdir O... Baş başa tiyatroya, sinemaya gittiğim ilk erkektir. Benim için şiir yazan, karadutum çatalkaram çingenem diye şiir şiir sevendir. Gecenin bir yarısında mesaj atandır. Benimle alışverişe gelen, beni kuaför kapısında bekleyen, topuklu ayakkabı ile tanıştığım yıllarda dalga geçen, etekle nasıl oturulacağını, biri beni dansa kaldırdığında kaldıran kişiye göre nasıl davranacağımı öğretendir o. Sabahlara kadar balkonda benimle kahve içen, çok güldüğümüzde etraftan benimle beraber azar işitendir. Bazı şarkıları bana bakarak söyleyen, rakımı dolduran ilk erkektir, o...
Hayat, Aşk'ı ve Sevgi'yi yol boyu sürecek şekilde harmanlayıp bir yol arkadaşı karşıma çıkardığında; onunla nasıl yürüyebileceğimi bana doğduğum günden beri adım adım öğreten, gösterendir. Bana aşk dolu bir yuva kurma becerisini kazandıran, hayat arkadaşıma gerçek bir sevgi ve aşkla bağlanmamı sağlayandır o. 

ve bugün aşk'ı sevgi'ye çevirenler gibi kızıma da aşk'tan olmuş bir sevgiyle sarılandır...
Babamdır o...


Kızlarına onları kucaklarına aldıkları ilk günden beri aşkla bağlı olan, 
kızlarını onlara erkeklerden nasıl korunacaklarını değil onlarla nasıl yaşayacaklarını öğreterek büyüten tüm babaların ve babamın; 
bu değerli babaların kızlarına aynı sevgi ve aşkla bağlı olan 
güzel annelerin kıymetli oğullarının ve Gökhanımın günü kutlu olsun...

Hiç yorum yok: