18 Haziran 2017 Pazar

Canım Babam...



Sen sadece babam olmadın hiç... üstüme titreyen ilk aşkım, dertlerimi dinleyen sırdaşım, olmazsa her şeyin eksik kalacağı dostum, muzip bir arkadaşım, isterse beni tepeden tırnağa gıcık edebilecek abim, her korktuğumda ışığım, her yorulduğumda çınarım, her koştuğumda yuvam, çocuklarımla birlikte kendi çocukluğumdan sıcaklığını hiç bilmediğim dedem, dedikodu yaptığım komşum, motivasyonum düştüğünde yaşam koçum, kilo veremediğimde diyetisyenim, misafir çağırdığımda aşçım, ihtiyaç olduğunda finansörüm, hastalandığımda doktorum, mesleğimde duayenim, hala ve sonsuza kadar öğretmenim, türkülerde düetim, yol nereden geçerse geçsin yoldaşım, düşmek üzereyken kanadım, ağladığımda mendilim, güldüğümde yine mendilim (çünkü senin gibi gülerken gözümden yaş geliyor), hatalarımda aynam, büyürken en büyük şansım, hayat masalında kralım oldun.... benim babam olarak da gururum oldun...
Bugün Babalar Günü... ama ben sensiz gün bilmiyorum ki... 
Canım Babam... 

Hiç yorum yok: